söndag 17 april 2011

Framgång hur skapas det?

Funderar precis över det.
Hur ska jag kunna skapa framgång för mig själv.
Styra lite mer över mina egna arbetstider, inkomst och välbefinnande?
Jobba med det jag själv tycker är roligt och som stimulerar och får mig att kämpa på.

Har i mitt arbetsliv hittills endast tagit jobb för att få in en inkomst.
Det håller ca 4år sen kommer känslan av att hitta något annat.
Det har stämt varje gång.
Nu finns det inte någon utbildning som jag kan luta mig tillbaka på och använda i jobb sökandet.
Det är endast min arbetslivserfarenhet som jag har att visa upp.
Både flickvän och dotter frågar mig. Vad vill du göra?
Svaret de får varje gång är "vet inte". Hur uppmuntrande är det för det egna självförtroendet. Inte alls.
Men jag vill inte sätta mig vid skolbänken igen. Tror inte det skulle funka för mig. I mitt fall behövs glödande motivation.

Men för att göra historien lite lättare och inte så dyster så har jag hittat det som inspirerar mig.
Det är en global internet verksamhet som kan göras både lokalt och spridas över nätet. Har i dagsläget endast jobbat med att hitta intresserade internationellt. Ska få ut budskapet mer lokalt, men ville testa internet först.
Det har gått förvånandsvärt bra genom att bara annonsera på diverse siter för "business seekers"
Så om det är inom detta jag ska bygga framgång, ser verklig fram emot det.

Vill du följa med på resan?
Mer info? Klicka på rubriken i detta inlägg.

BYGGmax har öppnat E-Handel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar