lördag 11 december 2010

Survey bolag

Jaha, då har jag anmält mig till ett 10-15 olika marknadsundersökningsbolag(surveys), svenska som utländska. Får se om det funkar och ger något klirr i kassan. Ibland har jag fått ett antal undersökningar per dag och ibland inga alls. Är bara med i bolag som ger pengar i form av värdecheckar i butiker/webshoppar som jag brukar handla i. Vissa har egna nätbutiker med produkter jag inte ens är intresserade av eller att man har möjligheten att skänka pengar till någon hjälporganisation. En del för över pengar via Paypal eller via bankkontot när en visst belopp är uppnått. Har i dagsläget inte kommit så långt att det blivit några utbetalda pengar.

Mitt mål är att få ihop ca 70kr om dagen i 20 dagar per månad i ett antal olika internet verksamheter. Det låter inte så mycket, men det blir 1400kr totalt extra varje månad. Vet inte hur länge det tar innan det uppnås.
Har iallafall inte satsat några pengar det var min målsättning, har endast satsat min fritid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar