lördag 10 november 2018

En oväntad vändning

Mycket sker nu med företag eller privatpersoner som erbjuder information via kurser, bloggar och även investeringsmöjligheter.
Själv har jag nog varit blåögd som många gånger tidigare och tänker inte riktigt grundligt i mina analyser och ifrågasätter upplägget som vissa investeringar har.

Nu på Twitter har det gått hett till för många företag, bloggare eller personer som erbjuder investeringskurser  heldagar eller andra upplägg mot rätt så saftiga avgifter.
Har själv gått en dagskurs och visst ger det något men i slutänden kan man klura ut det själv via all gratis information som finns via bloggare, videos m.m.

Så nu har jag tillfälligt avslutat vissa åtagande från de inblandade företagen samt tagit bort länkar här på bloggen. 
Det som är lite olustigt är att nästa år så ska jag börja få avkastning på mina investeringar och om detta korthus nu faller isär så är mina pengar som bortblåsta och det skulle inte vara så kul.

Det som lever får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar