onsdag 4 januari 2012

Underbara TV Spel.....Men Så DYRA!!!!

Är du som jag? 
Tycker du att det är kul att försvinna in i spelets värld några timmar då och då. 
Det finns så många bra spel men även de som inte riktigt håller måttet. 


Jag brukade gå till de mer kända spel butikerna som finns i de större galleriorna och byta in spel (som köpts in billigt) för att betala en mindre summa i mellanskillnad eller få ett nytt när de släpps .
Men det tråkiga är att de har en exkluderingslista på spel de inte längre byter in i deras kampanjer för nya kommande spel och den blir bara längre och längre.


Som du säkert vet är det oftast inte så billigt att köpa ett nytt spel. Har du t. ex spelkonsollen Xbox 360 så får du oftast betala ca 700 kr. Det är i alla fall inget pris jag går och betalar.


Så jag har sökt efter andra sätt att få tag bra prisvärda spel som oftast kan köpas med rabatter upp till 80%.
Här kan även förköp av nya spel ge ett bra pris.
Väntar man lite längre och köper spelen kan priserna ligga under 200 kr för ett helt nytt. 

Har hittat en engelsk site där många av mina spel är inköpta till lägre priser än här i Sverige. Bra service, säker betalning via t.ex Paypal, låg frakt och ca 1 veckas leveranstid.
Vill du börja spara på dina spelinköp  klicka här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar