tisdag 29 mars 2011

Nu testar jag annonser på bloggen.

Då har jag satt mig in i hur det hela fungerar med att ha annonser på bloggen. Några banners/reklamskyltar har jag haft tidigare, men det är affärsverksamheter jag själv är delaktig i.

Har gått med i Commission Junction(klicka på rubriken) och har i dagsläget redan 2st annonser på sidan men ska se om de är passande för min blogg. Det är ju inte riktigt sant när jag tänker efter. Google annonser har jag ju haft där hela tiden. Men de nya annonserna har jag iallafall valt själv.
Men för att kunna tjäna pengar på dessa och få klick frekvens och till slutligen ett köp via annonsörens hemsida.

Det som fattas är en regelbunden ström av besökare. Men då gäller det även för mig att lägga in fler inlägg och intressanta sådana.
Men det är inte alltid så lätt att skriva.

Ja, det var allt för ikväll.

Tjäna Pengar På Din Blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar