lördag 26 februari 2011

Studerar főr fullt - Widgetquik!

Det gäller att ligga i när man ska lära sig hur internet marknadsfőring fungerar. Főrsőker klura ut var jag ska annonsera och till en låg kostnad, men helst gratis. Haha, gratis är gott. :)
Har provat både Traffic Exchange och safelists. Men där finns det bara andra medlemmar som főrsőker marknadsfőra sina egna business. Då blir det svårt att hitta intresserade főr det jag har att erbjuda.

Har nu en till som jag ska prova. Jag är ingen data nőrd och detta kommer att ta all min tankeverksamhet.
Siten som jag ska bygga splashpages m.m på heter Widgetquik.
En av widgetquiks hjälpmedel finns ovanför länkarna på vänstra sidan.
Via den länken kan även du börja bygga egna sidor för att locka intresserade till din affärsverksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar